Review ; Nail Polish, S-HE Stylezone.

S-HE.jpg
Jhee, weer een nagellak reviewtje ^^! Dit keer over een nagellakje, die ik in Hongarije heb gekocht. Zoals je kunt zien heet deze nagellak S-HE stylezone. Waarom ?? Geen idee haha ^^, maar ik ga er wel een review over geven ^^!

Het lakje bevat 11 ml en aangezien ik de kleur geel niet vaak draag, zal deze ook gelukkig lekker lang meegaan <3! Het drogen duurt ongeveer 5 minuutjes en je hoeft er niet vaak overheen te lakken, want dit lakje dekt in principe wel goed ^^.
yellow.jpg
Het aparte is, dat als ik deze foto terugkijk, zie dat het een beetje oranje kleurt! Nou viel dat mij ook al op toen ik het in het licht hield. En ook al is het dan dus niet zo geel als ik verwacht had, vind ik het eigenlijk wel een mooi kleurtje <3!

Ps. ik heb zoals je ziet de foto's bewerkt, maar dan wel op een manier dat de nagellak zelf niet bewerkt is. De enige bewerkingen die ik heb toegevoegd zijn wat sterretjes en de randen eromheen. Dus je word niet misleid ofzo ^^!

What do you think about this nail polish <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Je hebt de foto's leuk aangekleed! Ik vind de kleur echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten