Review ; Essence, nail art twins glitter topper 2

o-matic4.jpg
Haii <3! Vandaag geef ik een review van Essence ^^! Ik had geloof ik een week hiervoor een review gegeven over Essence, Colour & Go (het rooie metalic kleurtje). Later ben ik verder gegaan met de nagellak, want ik wilde is kijken hoe die glitters van Essence erbij zouden staan <3!
o-matic3.jpg
De glitters vind ik echt heel erg leuk! Ze staan misschien wat kinderlijker, maar op de een of andere manier vond ik het er toch leuk uitzien <3. Het enige nadeel is het removen! Ik vond dat nogal irritant. Die glitters gaan er echt heel moeilijk af. Daarom zal ik het zelf ook niet vaak dragen. Als versiering voor een bepaalde feestdag is natuurlijk wel leuk om te doen <3!

Do you like the glitters ??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts