Review ; Essence, Colour and Go, quick drying nail polish, 34 Meet Me Now!

Nails.jpg
Hahaha deze nagellak heb ik van mijn zusje gekregen als troost, omdat zij mijn Fernandes frisbee in de zee was kwijtgeraakt xD. Maar ik vond dat zo lief dat ik besloten heb daar een review over te geven ^^!

Dit lakje lukte naar mijn idee best wel goed, alleen ik was soms een beetje uitgeschoten. Dus sorry daarvoor, maar in principe maakt het eigenlijk niks uit voor het resultaat. Ik denk dat je je alsnog wel kunt inbeelden hoe het er ongeveer uitziet zonder het uitgeschoten gedeelte ^^!
Colour&Go.jpg
Met het drogen heb ik eigenlijk geen problemen gehad. Het droogde normaal op en ik was er blij mee. Het liet wel snel los. Na een paar dagen was het er alweer bijna af. Maar het is Essence en ik was op vakantie iedere keer in het water enz. Dus ik snap wel waarom het niet lang bleef zitten =P!
purple.jpg
Met het kleurtje ben ik zeker tevreden. Ik vind het echt zo'n leuk kleurtje. Deze is niet zo donker vind ikzelf en in het zwembad zag het er zelfs een beetje fel gekleurd uit ^^. Verder bevatten de flesjes 5 ml. Als je meer wilt weten, vraag gerust =P!

Ps. ik heb zoals je ziet de foto's bewerkt, maar dan wel op een manier dat de nagellak zelf niet bewerkt is. De enige bewerkingen die ik heb toegevoegd zijn wat sterretjes en de randen eromheen. Dus je word niet misleid ofzo ^^!

What do you think about this nail polish <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Hii, ik volg jou ook :D
    haha ik dacht eerst al huh waar ben ik nu op beland en toen zag ik je 2de reactie pas.

    ik volg je nu ook !

    Trouwens echt een leuk kleurtje!
    die heb ik nog niet haha.

    Xliefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten