Review ; Catrice Cosmetics ULTIMATE NUDES, 030 My Café Au Lait At Nôtre-Dame!

o-matic2.jpg
Een tijdje terug kocht ik bij Kruidvat de ULTMATE NUDES nagellak van Catrice Cosmetics <3! En ik had zin om daar ook is een review van te geven ^^!

De kleur heb ik gekozen, omdat ik eigenlijk al heel lang een nude kleurtje wilde hebben. En ik had best wel moeite met het zoeken naar een leuke nude haha. Uiteindelijk toch een gevonden en met het resultaat ben ik blij. Alleen vind ik, dat de nagellak niet zo heel goed dekt. Je moet wel wat vaker over je oude lak heen gaan dan normaal. Maar het flesje bevat 10 ml., dus opzich maakt het niet zoveel uit. Je hebt nog genoeg in het flesje <3!
o-matic3.jpg
Het drogen duurt eigenlijk niet zo heel lang (vind ikzelf) Het duurt maar ongeveer 3 minuutjes maximaal! Als je ook een nude kleurtje zoekt, zou ik je aanraden te kijken naar wat leuk bij je huid past in plaats van de naam van de nagellak trouwens =P. Maar dat lijkt mij logisch ^^!

Ps. ik heb zoals je ziet de foto's bewerkt, maar dan wel op een manier dat de nagellak zelf niet bewerkt is. De enige bewerkingen die ik heb toegevoegd zijn wat sterretjes en de randen eromheen. Dus je word niet misleid ofzo ^^!
What do you think about this nail polish <3??
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Aaahw dat lakje wou ik ook kopen hahaha. Hij is echt mooi <3

    xoxo ♥
    http://lifeisjustmagical.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hahah vandaag heb ik hem gekocht xD

    xoxo ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lakje heb ik ook, blijft een mooi nude lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! deze is mooi, ga hem zeker halen haha;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten