The night.

Capela da sagrada familia.jpg
Als het weer avond is, is het altijd verrassend waar we terecht komen, wat betreft restaurant. We hebben dan honger, maar hebben net als iedereen geen zin om in een slecht restaurant te eten. Tussen onze wandeling door kwamen we nog bij Capela Da Sagrada Familia. Bekende naam voor mijn oudere volgers. Want de Sagrada Familia is dat hele grote mooie gebouw in Barcelona . Maar in Portugal hebben ze gewoon een Capela Da Sagrada Familia. Oeh wat een naam haha xD!
Express 2.jpg
We kwamen toen toch een leuk restaurantje tegen, waar ik overigens vaker over zal bloggen. Het is een super restaurant! Misschien zou je het niet zeggen als je het zo ziet. Het personeel is vriendelijk en heel betrokken met de klanten. Verder is dit eten meestal wel van goede kwaliteit. Ik zeg meestal, omdat we een avondje hadden, dat het minder was (lichtjes verbrand). Maar ik vind eerlijk gezegd dat, dat geen reden is om dit restaurant te laten schieten. Ze vragen soms ook wel eens of je eten goed is, dus mocht je een klacht hebben, dan zorgen hun er wel voor dat alles in orde komt ^^! Aanrader : Kip Piri Piri. Een Portugees gerecht en lekker pittig <3!
Express.jpg
Verder voor de voetbal liefhebbers, je kan in het restaurant voetbal op TV volgen ^^!

Informatie :
Naam restaurant : Restaurante Pizzaria "Expresso".
Rua Dunfermline, Edf. Navegador.
Lote11, Francção F
8200-278 Albufeira.
Kunst 2.jpg
Kunst xD!.jpg
hoorns xD....jpg
Voor de rest deel ik graag mijn creativiteit met jullie. Ik als geniaal kunstenaar xD.  Alleen die laatste foto had ik fout xD. Ik ben trouwens rechts (diegene waar geen naam boven staat xD) Verrassing ^^! Hahaha, oké ik kan niet tekenen op een DS, maar ik had het wel naar me zin ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Haha, die laatste foto's van je tekeningen! Dat heb ik ook altijd, echt leuk om te zien. :')

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten