Lekker zonnig vandaag!

Tumblr_lp8aemodjf1qi9r9bo1_500_large


Gisteren was ik ziekjes, dus heb ik niet echt de kracht gehad om te bloggen. Ik ben na wat thee gelijk me bed in gegaan, want ik wil echt voorkomen dat ik in Portugal ziek ben! Gelukkig was ik vandaag weer beter en ben ik naar het Noordzee strand gegaan met mijn familie. Super gelijk op 1 augustus al zo'n superdag <3!Je kan in Nederland ook maar beter genieten van de zon als die er is :shining:. Want ik geloof dat het alleen morgen nog zo lekker is. Daarna hebben we in de avnd een broodje Bapao gegeten en ik krijg zo nog een Greek salad <3!

Hebben jullie nog iets leuks gedaan vanwege het heerlijke weer <3??

xx Katy ^^!

Reacties

  1. indd, het weet in nederland is geen droom weer, echt leuk gedaan zo met dat begin plaatje =D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten