Late night!

We waren naar buiten gegaan en ik merkte al gelijk dat Portugal, best wel een stoffig land is. Hoe dan ook we vonden onze bus, die veel ruimer en groter was dan gedacht. We zaten en met z'n negenen in en het busje zat wel lekker comfortabel. We hebben onze reis bij Primavera geboekt, dus misschien is dat een reisorganisatie, die op goed vervoer let.
Appartement.jpg
We kwamen aan bij ons appartement om geloof ik 2 uur in de ochtend. Dus je kan je wel voorstellen dat we kapot waren en een beetje snel alles regelde.
Avond foto.jpg
Ons appartement, Cerro Malpique 2 was lekker ruim en had een super uitzicht over de zee <3! Misschien geen design achtig appartement, maar ik klaag er niet over (op de deur in het begin na dan haha). Onze slaapkamer deur wilde eerst niet dicht. Slaapkamer.jpg
Wel een beetje lege kamer voor mij en mijn zusje, maar ik sliep heerlijk op dit bed <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts