Kerli - Army Of Love.

Dit keer wilde ik het nummer "Army of Love" met jullie delen <3! De clip van "Army of Love" vond ik namelijk wel apart. Of in ieder geval leuk om te zien ^^! Het schijnt dat, de clip een beetje geïnspireerd is door de Japanse Street Style. Je ziet bijvoorbeeld teddybeer dreadlocks ^^! Deze clip is dus anders dan wat we normaal gewend zijn te zien (in kleding dan =P)!
Lyrics ;

Say it loud
(Uh huh, uh huh, uh huh)
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’
Say it loud
(Uh huh, uh huh, uh huh)
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’
(Verse 1)
I put my name on the line for love
This is what I’ve been waiting for
I saw it all like a sign above
So follow me, follow me
(Chorus)
Tell me baby, that you love me (love me)
There’s nothing higher, higher than me
If love and freedom’s all that we need
Then follow me, follow me
Say it loud
(Uh huh, uh huh, uh huh)
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’
Say it loud
(Uh huh, uh huh, uh huh)
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’
(Verse 2)
I put my name on the line for love
To get the will to break down the walls
This is a different kind of war
So follow me, follow me
(Chorus)
Tell me baby, that you love me (love me)
There’s nothing higher, higher than me
If love and freedom’s all that we need
Then follow me, follow me
Come one, come all
Building an army, building an army
Just come down, come down
Building an army, an army of love
Say it loud
(Uh huh, uh huh, uh huh)
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’
Say it loud
(Uh huh, uh huh, uh huh)
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’
(Bridge)
So let’s go on, let’s go on
On and on for love
So let’s go on, let’s go on
On and on for love
(For love)
Tell me baby, that you love me
(For love)
There’s nothing higher, higher than me
(For love)
If love and freedom’s all that we need
(For love)
Then follow me, (For love) follow me
(Chorus)
Say it loud
(Uh huh, uh huh, uh huh)
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’
Say it loud
(Uh huh, uh huh, uh huh)
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’
We love to love to love ya’
Love to love to love ya’

 
Verder vind ik, het ook wel een leuk nummer om te horen. Lekker vrolijk enz. ^^! Maar ik ben vooral benieuwd wat jij ervan vind! Vind je het te heftig (of heb je dit al heel vaak gezien), juist wel leuk of wat =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Heeee, bedankt voor je reactie!
    Ja je hoort het ook bijna nooit, het is niet makkelijk maar dat is eigenlijk bij alles waarmee je begint, maar als je er wat meer ervaren in wordt is het wel steeds makkelijker, en de grepen zijn makkelijker te onthouden dan bijvoorbeeld bij een trompet ^^ Maar het is echt een superleuk instrument om te bespelen!

    Liefs ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die clip trouwens erg appart :P

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie!
    Ik heb het inderdaad weer zelf getekend, alles wat erop mijn blog staat heb ik of zelf getekend of de foto's zelf gemaakt. :)
    enuh tekenboeken zijn leuk! Paprika's tekenen is wel een originele opdracht haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het leuk, gewoon andere muziek luisteren, ik luister de hele dag door muziek, vaak ook nog in de nacht, als ik ga slapen, dus ik ben altijd toe aan nieuwe nummers! I like it.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten