Holland's Next Top Model!

Een van de programma's die ik altijd volg! Holland's/Benelux' Next Top Model. Het lijkt er in ieder geval op dat Benelux' Next Top Model van de baan is en het weer gewoon Holland's Next Top Model is geworden. De persfoto van het programma is in ieder geval al bekend gemaakt zoals je hierboven kunt zien =P. Als je trouwens even oplet in de foto zie je de kleuren rood, wit en blauw ^^! Woehoe wat heb je dan xD. Onze vlag! De foto doet me wel denken aan de persfoto van America's Next Top Model een paar seizoenen terug, maar ja =P.

Verder dacht ik, dat het misschien leuk zou zijn om jullie foto's te showen van andere Next Top Models (en een paar Hollandse dan =P) ^^. Want zoals je waarschijnlijk al weet, zijn er veel meer landen die de Next Top Model serie hebben <3! Ik laat jullie dan foto's zien, die ik persoonlijk mooi vind. Dus niet alleen de winnaressen.

America's Next Top Model :
Anchal.
antm ANCHAL
Allison.
antm ALLISON
Brittany.
ANTM brittany

Brazil Next Top Model :

Bia.
bia brazilnexttopmodel

Holland's Next Top Model :

Daniëlle.
danielle
Cecile Sinclair.
htnm CELINE
Kim Feenstra.
hntm kim

China's Next Top Model :

Wang Shan.
china WANG-SHAN
Tan Jie.
china TAN-JIE
Ook Tan Jie.
china TAN-JIE

Britain's Next Top Model :

Tiffany Wilson.
Charlotte Denton.
britainsCharlotte-Denton
Jade.
jade
Ook Jade.
bntm jade

Norway's Next Top Model :

Lene.
NNTM lene
Christina.
norway CHRISTINA
Marita.
norway MARITA
Martine L.
norway Martine L
Ook Martine L.
norway MARTINE L
Silje.
norway SILJE

Sweden's Next Top Model :
Marina.
sntmarina
Isabel.
sntm isabel

Benelux' Next Top Model :

Alix.
BNTM_2010_Bruno_Banani_shoot_full.jpg
Melissa.
vuurshoot_melissa.jpg
Ook Melissa.
BNTM_2010_IJsshoot_6_full.jpg
Renee.
BNTM_2010_IJsshoot_1_full.jpg
Rosalinde.
Rosalinde.jpg

Australia's Next Top Model ;

Yolanda.

australia's next top.bmp
Simone.
australia.bmp

Canada's Next Top Model :

Lindsay.
canada Lindsay.bmp
Meaghan.
Meaghan.bmp

Hiervan ben ik vergeten aan welke Next Top Model zij meededen, maar ik laat ze toch zien ^^:
779459568_5_nN9a.jpg1121908796_5_XOBN.jpggalleryImage_306141101.jpg

Lekker veel foto's hé =D! Anyways ik hoop zo, dat dit een seizoen wordt vol mooie foto's <3! En dat er is wat minder bitchfights inzitten. Het is soms wel grappig hoor, maar sommige bitchfights slaan echt helemaal nergens op en dan heb ik zoiets van WHY?!

What do you think about the pictures by the way <3! (You can comment in English, German, French and Dutch, because I understand these language's =]!)

Als er trouwens nog foutjes inzitten bij de namen of iets, tell me <3!

Onze eigen Holland's Next Top Model zal 5 september (volgende week maandag dus ^^) te zien zijn op RTL 5 om 20:30! Ga jij ook kijken =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. nog een weekje wachten. Ik ga zeker kijken!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een foto's! Er zitten echt prachtige foto's tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjee voor de reacties op mijn blog!!
    Ik wil ook zeker in Londen wonen, zoveeeel leuker als dit saaie Nederland..
    Maaar jaaa die eekhoorntjes zijn zo lief daar en ze zijn ook echt helemaal niet bang voor mensen!
    Leuke blog heb je trouwens, heb eventjes rond gesnuffeld :D
    Ik volg je!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts