Hilary Duff is zwanger !

Woehoe, mijn favoriete zangeres is zwanger ^^! I'm so happy for her <3! Toen ik in Portugal was las ik het verhaal ineens over Hilary Duff. Verder weet ik dat Hilary Duff niet onverwachts zwanger is, want ze wilde al kinderen bleek =]. Ik ben benieuwd hoe ze het kind gaat noemen ^^!

Jullie al een idee hoe je, je eigen kind zou noemen ?? Hahaha je zal er vast wel eens aan gedacht hebben toch ^^?! 

xxx Katy ^^!

(Later zullen er overigens berichten over Portugal komen ^^!)

Reacties

  1. haha ik las ook al dat ze zwanger was,
    maar antwoord op je vraag:
    ik denk dat als je in het weekend gaat je wel vroeg op moet staan, maar wij gingen doordeweeks om half 12 haha en het was niet zo heel druk
    xEmma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vet leuk voor haar maar ze is pas 23 toch :o? ik keek altijd lizzy mcguire ofzo haha.
    xoxo ik volg je

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts