A Hang Drum.

   
Misschien kunnen sommige van jullie het nog wel herinneren. Mijn reis naar Barcelona. Toen ik naar Parc Guëll ging hoorde ik een instrument  (Barcelona, Parc Guëll p.s. in het filmpje te horen ). Ik vertelde jullie, dat het waarschijnlijk een steal drum was. Nou heeft mijn zusje op internet gezocht en kwam erachter dat het een Hang Drum was. Echt, ik ben zo blij, dat ik nu weet wat voor instrument het is! Ik vind, het echt een mooi instrument <3! Had ik er zelf maar een! Lijkt me super om zoiets te kunnen bespelen ^^!

Op Youtube heb ik gezocht en even een mooie uitgezocht ;


Ik vind het als een duo echt nog beter klinken ^^! Het filmpje is misschien wel lang voor sommige, maar ik vind het een super geluid, dus ik kan er wel uren naar luisteren <3!

Wat is eigenlijk jou favoriete muziek instrument <3??

xx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een mooi apart geluid! wauw, dat heb ik nog nooit gehoort! eerst dacht ik dat ik er niks aan zou vinden. Drum..? uhmm.. Maar wauw! Het is echt mooi (:
    Mijn lievelings muziek instrument is een piano =D

    Dankje voor je reactie <3 Wow wat heb ik jou lang niet gesproken btw! xD
    Dankjewel, dat is lief van je <3.
    Dat is ook logisch dat je je zorgen maakt! een nieuwe klas en nieuw niveau is toch net zo eng als een nieuwe school inprinciepe?!
    Aaah! dat zou ik ook haten gym op de eerste dag. Ik heb dat ook altijd, je wilt wel. Maar je bent bang dat ze je niet leuk genoeg vinden toch? Maar daar hoef jij niet bang voor te zijn! Je bent een leuke meid! =D Weet zeker dat je veel vrienden gaat krijgen!
    Echt heel lief van je dat je dat zegt! ik hoop ook dat jij een leuk schooljaar krijgt! =D

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt een intressante post, want dit heb ik echt nog nooit gehoord!
    Hartstikke mooi geluid, en erg bijzonder!
    mijn favoriete instrument is een sopraan saxofoon, dat is omdat ik het zelf speel haha.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten