First night out =]!

Almost dark.jpg
In de avond zijn ik en mijn familie lekker naar buiten gegaan! We moesten sowieso toch eten haha xD!
With Channah.jpg
Hahaha ik vind mijn zusje zo cute met een staartje hé <3! Verder zagen we buiten nog allemaal hagedissen en verrassend genoeg kon ik toch een scherpe foto maken in het donker :
aaaahh xD.jpg
Ik vind het net lijken alsof deze hagedis, de muur niet raakt of ligt het aan mij o.O??
hahaha zonder statief xD.jpg
Verder zijn we nog het strand opgegaan via deze tunnel. Als je aan het begin kijk zie je zo'n "arm"persoon op de grond liggen. Ik heb arm tussen haakjes gezet, omdat het natuurlijk ook gewoon een act kan zijn en omdat ik weet dat het begrip arm voor iedereen een ander beeld is. Deze mensen hebben bijvoorbeeld wel gewoon kleren en genoeg te eten.
nacht.jpg
Op het strand heb ik hard zitten kloten aan mijn camera om is te kijken of ik een nacht foto kon maken zonder statief! Best moeilijk dus, want alles is zoals je ziet niet scherp. Maar voor een foto zonder statief vind ik dit nog wel redelijk. Ik beloof dat de volgende strand foto's gemaakt zijn met statief in een van mijn volgende blogs ^^!
Spaghetti.jpg
Verder hebben we in de avond een restaurant opgezocht in het centrum van Albufeira zelf. Dus bij deze nog een foto van het eten ^^! Het eten is niet slecht, maar ik heb wel beter gegeten. Waarschijnlijk hoef ik mensen niet meer uit te legen, dat het eten op de toeristische plekjes meestal duurder en minder lekker is dan op de onbekende plekjes. Voordat ik dit restaurant nou naar beneden haal op me blog, het was wel oké hoor (dit keer xD). Dus je hoeft je geen zorgen te maken als je zelf een restaurant uitzoekt in het centrum van Albufeira.

Ik ga nu verder aan mijn huiswerk xD.

xxx Katy ^^.

Reacties

  1. erg mooie foto's! Mijn moeder is daar ook een keer geweest; ik moet en zal daar ook eens heen moeten!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten