Faroe Islands girl!

With Torgerrrr.jpg
Mijn eerste vakantiedag daar begon al gelijk goed. Ik hoorde een meisje in een vreemde taal praten en was wel benieuwd waar ze vandaan kwam. Het meisje heet Torgerð en ze komt van de Faroe Islands! Heb je er ooit van gehoord ?? De kans lijkt me klein, maar de Faroe Islands ligt tussen Noorwegen en IJsland. Hahaha dus het is zeker geen warm land! Het land heeft maar 48.856 inwoners. Ze leven daar in houten huisjes die ze dan geverfd hebben met een kleurtje. Je hebt daar sowieso veel meer natuur dan bij ons.

Het schijnt dat Paul Watson daar niet echt populair is. Die man zegt dat het walvissenmoordenaars zijn. Terwijl dat eigenlijk haast nooit gebeurd. Paul Watson is heel negatief over het volk. Hij had twee mensen van de Faroe Islands een keer geïnterviewd over het doden van walvissen, maar de ondertiteling klopte niet met wat er echt gezegd werd. Dus kan je nagaan hoeveel wij misschien in Nederland worden voorgelogen!

In ieder geval is Torgerð een heel aardig meisje en ik ben echt jaloers op haar! Op iedere foto staat zij namelijk altijd perfect!

Hebben jullie nog bijzondere mensen ontmoet deze vakantie ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. super leuke foto!
    had er idd nog nooit wat van gehoord haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit van gehoord! Hahahaha.. Ik heb 2 duitse mensen ontmoet. Niet heel bijzonder dus! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten