Body Language.

Een Nederlandstalige dansfilm! De film Body Language doet me erg denken aan de step up films. Vooral Step Up 2 en Step Up 3D. Vanaf het begin hoor je dat meisje in de trailer al zeggen "He kijk toch uit". En dat zei, dat meisje uit Step Up 2 (Andie) ook ("Watch Yourself"). Hahaha ja, ik let goed op details xD!

De regisseur zal vast gedacht hebben : "Wat Engeland en Amerika kunnen, kunnen wij ook". Ik ben benieuwd hoe de film zal zijn, want Step Up films vind ik over het algemeen heel moeilijk te overtreffen. Maar het lijk mij wel een leuke film. Ik houd sowieso van dansfilms en ook al lijkt deze heel erg op de Step Up films ben ik toch wel nieuwsgierig! Wat denk jij =]??


Ps. de film is 6 oktober te zien in de bioscoop ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oh, ik had nog helemaal niet van deze film gehoord! Ik ben ook benieuwd, denk eerlijk gezegd niet dat de engelse films te overtreffen zijn haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ook nog niet van die film gehoord! maar ben toch wel benieuwd
    bedankt voor de tip haha

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten