Appartement Cerro Malpique 2 verkennen!

Ons Appartement =D!.jpg
"De eerste dag" zijn we in ons appartement gebleven. Want we hadden een best late vlucht en waren nog een beetje moe. Ik vind ons appartement in ieder geval super <3! Zeezicht, zwembad, terrasje =D! Ik vond dat ook wel eens lekker =].

Het terras/balkon was zeker een van de plekken waar mijn zusje en ik vaak hebben gezeten. Lekker in de zon een beetje naar de bootjes en de zee kijken <3! Beter kan je het toch niet hebben ??
Hawaii Achtige Bloem.jpg
Ook hadden we veel aparte bloemen, waaronder deze op de foto hierboven. Volgens mij hebben ze die bloemen ook op Hawaii, of ligt het aan mij ??
Zwembad bij ons hotel.jpg
Natuurlijk hebben we niet de hele dag in ons appartement gelegen! We zijn in de ochtend ook nog gaan zwemmen in het zwembad. Voor mij was dat wel leuk, want ik had zwemmen al een jaar niet meer gedaan xD. Het zwembad ziet er op deze foto rustig uit en eerlijk gezegd was het zwembad meestal rustig. Alleen in de middag kwam er wel eens iemand en in het begin van de avond. Gelukkig bleef, ondanks de vele vakantiegangers het zwembad toch lekker rustig.
Vogeltje =D.jpg
Soms kwam er wel eens een vogeltje haha. Die zijn daar echt zo cute en klein <3!
Me zusje en ik =P.jpg
Mijn zusje en ik hadden het er in ieder geval naar onze zin ^^!

xx Katy ^^!

Reacties

  1. Ziet er heerlijk uit ! Ik mis de zon echt enorm in Belgiƫ :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! ik word jaloers! =[ Het ziet er echt zo leuk uit!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten