Anna Sui Nail-Polish

Zoals de meeste van jullie wel weten (neem ik aan haha) houd ik veel van nagellak <3! Vandaag zag ik op internet toevallig iemand die nagellak had van iemand genaamd Anna Sui. Ik was benieuwd wat ik allemaal kon vinden en toen vond ik deze leuke nagellakjes <3! Ik vind de vormen van de flesjes echt zo leuk <3!

Het bloemetjes vormige nagellakje deed me wel een beetje denken aan de parfum lijn van Avril Lavigne, maar hoe dan ook zou ik deze zo graag willen kopen <3! Haha het flesje trekt bij mij heel erg de aandacht! Helaas kan ik geen review geven, want ik weet niet waar ik deze zou kunnen kopen. Misschien bij Urban Outfitters in de US ?? I don't know, maar ik vind ze er echt super leuk uitzien ^^!

Wat vind jij ervan ^^??

Ps. for translating, click on your flag (see on the right side of my blog above <3).

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat n leuke flesjes!
    liefs xx http://fashitail.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ze in Italie op de markt gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten