Alles voor een gratis bakkie koffie!

Hahaha, ik zal maar eerst even mijn titel uitleggen. Het was op onze vakantie boven de 30 graden, maar toch weerhoud dit mijn moeder er niet van om een uur door de hitte te lopen op zoek naar Bella Canela voor een gratis bakje koffie xD! Mijn moeder is een apart geval.. Aanbiedingen en gratis dingen moet ze hebben! Typische Hollander dus xD!

We liepen wel weer langs leuke plekjes. En om de een of andere reden hebben ze in Albufeira elke rotonde leuker gemaakt dan bij ons. Meer kunstig. De ene keer zie je allemaal dolfijnen, wormen, wereldbollen die in de avond licht geven en dit keer waren het gewoon twee horloges =P!
Albufeira rotonde.jpg
Me vader was er iets minder blij mee, maar ik zag het meer als een gelegenheid om meer foto's te schieten en een beetje te oefenen. Ik merk wel dat sinds ik mijn camera heb, ik op totaal andere dingen gericht ben dan ik vroeger altijd was. Maar het is wel leuk ^^!
flower colourrrrrr.jpg
Ik was vooral bezig met bloemen fotograferen. En dan niet van die normale, maar meer zoals deze erboven. Ik vind het zelf mooi met die verschillende kleuren in een bloem!
Druifies.jpg
Het was in het begin heel leuk om op plekken te lopen waar je druiven, citroenen, bloemen enz. kon tegenkomen, maar je had ook momenten dat het er gewoon zo uitzag :
bouwval xD.jpg
Portugal was die dag weer is stoffig en warm! Maar ja, me moeder moest en zou die Bella Canela vinden xD! Toch waren er niet alleen dit soort bouwvallen hoor (sowieso kwam je niet veel tegen als het om huizen ging). Je kon ook prachtige vrijstaande huizen vinden :
 Beautiful house 3!.jpg
Kijk dat ziet er een stuk beter uit toch ^^! Hoe dan ook zou ik niet in Portugal willen wonen. Ik vind, dat het weer me teveel zou afleiden van school. Is het niet voor het strand, dan is het wel omdat ik me kapot zweet. En de mensen zijn in Portugal eerlijk gezegd niet zo vrolijk als op internet gezegd wordt.
Food!.jpg
Het was natuurlijk verder dan gedacht en het was zo warm, dat we geluk hadden met een tussenstop. Echt zomaar ineens een restaurant/café, wat het ook was! Ineens was het weer bewoond. Hahaha kijk mijn lieve zusje is genieten van haar vage taartje ^^!
pink flowers.jpg
Na deze foto van de roze bloemen waren we eigenlijk al heel dichtbij Bella Canela. Gelukkig <3! En je kan wel raden, dat ik natuurlijk ook wat te drinken daar nam.
Mojito.jpg
Deze Mojito was echt super <3! Dat vind je eerlijk gezegd niet vaak =]. Meestal zijn ze vaak te sterk gemaakt, waardoor ik het persoonlijk minder lekker vind. Maar deze was super <3! En ook niet duur mocht je er ook heen willen als je in Albufeira zit. Maar 3 euro. Maar je moet wel boven de 16 zijn hé xD!

Wat is jou favoriete drankje, waar je zelfs voor door een woestijn zou willen lopen boven de 30 graden xD??

Ik denk zelf een milkshake <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oh my god, dat taartje ziet er lekker uit! Hopelijk is het gelukt met Bloglovin, haha! Ik volg je nu ook op Bloglovin, dat is zo handig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Katy, via de blogsite van Saskia, kwam ik bij jou terecht en... i love you're blog en ga je volgen natuurlijk!!! (jij mij ook?!)
    Groetjes Shirley

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten