Al ingecheckt!

Ja, ik ben al ingecheckt voor ons vliegtuig naar Portugal! Dat schijnt nu al te kunnen, dus mijn familie heeft dat gelijk even geregeld ^^!

Ik ga gewoon bijna op vakantie <33! Ik heb al zolang gewacht, dus eindelijk! Ik heb al veel voorbereidingen gedaan, zoals natuurlijk mijn tas inpakken en mijn Camera opladen en leegmaken zodat ik lekker veel foto's kan maken. Ik geloof dat ik nu 12 GB heb =O! Ik vind het altijd een raar idee om me voor te stellen dat ik ineens in een ander land zit! Maar ik heb er zin in =D!

Maar ik ben best wel moe, dus ik ga alvast slapen <3!

Slaap lekker allemaal <3!

xx Katy ^^!

Reacties

  1. wat leuk & veel plezier in Portugal! (:

    &leuk dat je me getagd hebt, (ja ik weet het, beetje late reactie ;$) ik ga je tag doen als ik weer terug ben uit Amerika (:
    ik ga een reisdagboek bijhouden op mijn blog, misschien vind je het leuk om te lezen? (:

    ~xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten