Zomercarnaval Rotterdam 2011!

Zomercarnaval 2011.jpg
Gisteravond was ik er al heen gegaan met mijn vrienden Dennis en Kelvin, maar vandaag weer ^^. Gisteren was in ieder geval super gezellig. Ik heb natuurlijk het concert van Damaru gezien. En toen bleek dat Damaru ook nog Fouradi meenam als verrassing =D! Verder werd er een Fernandes Battle of Drums gedaan. Dus veel drum muziek ^^! Ook nog souvenirs meegekregen natuurlijk =]. Er waren mensen die vanuit de hoogte allemaal frisbees en ballonnen naar beneden gooide. Ik heb echt super veel frisbees nu haha.

Daarna zijn we nog door Rotterdam wezen lopen en ook over de Erasmusbrug. Dus we hadden een super uitzicht. Rotterdam in de nacht met al die lichtjes is echt mooi <3!

De dag daarna hadden we nog een hele parade van dansende mensen met mooie versierde wagens ^^!

De Straatparade, het kleurrijke hoogtepunt van Fernandes Zomercarnaval, vindt altijd plaats op de laatste zaterdag van juli en is gratis toegankelijk voor iedereen. De parade kronkelt zich een weg door de binnenstad van Rotterdam en vult de straten met de mooiste kleuren en de lekkerste latin klanken van de Caribbean.
Rotterdam Zomercarnaval 2011.jpg
Ik vond het vooral leuk, om te zien dat die kleine kinderen ook meededen haha. Die waren echt zo schattig en danste zo leuk =P. Ondanks het weer was het toch heel sfeervol en hadden we ook een vakantie gevoel ^^!
ZomerCarnaval Rotterdam 2011.jpg
Ik denk, dat als je van Zuid-Amerikaanse muziek houd je bij het Zomercarnaval Rotterdam wel goed zit, want dat werd er best veel gedraaid ^^! Ik vond dat sowieso wel leuk, dat zomerse gevoel komt dan gelijk =]!
ZOmerCarnaval2011Rotterdam.jpg
Soms als ik het kleding zie van sommige danseressen ben ik best wel jaloers, want ik zou die kleding ook wel eens willen dragen ^^. Zoveel kleuren en het valt ook lekker op =P. Ik denk dat de dansers en danseressen het ook wel naar hun zin hebben gehad, want ze maakte er echt iets leuks van <3!
Zomercarnaval2011.jpg
ZOmercarnaval.jpg
Ik ben echt blij dat ik hier naartoe ben gegaan! Het was het zeker waard <3!

Ik had zelf geen filmpjes gemaakt, maar ik heb er wel een gevonden waar je onder andere de Queen van het zomercarnaval (Sulimar Cook) kan zien ^^!
Volgens mij is trouwens vandaag het wereldrecord salsa dansen om 3 uur verbroken! Dus best wel awesome ^^!

Later zijn we nog langs de HollywoodMusicHall gelopen. Dat is een discotheek in Rotterdam, die best wel bekend is. En daar hadden we nog een foto gemaakt ;
Ik en mijn zusje bij HollywoodMusicHall.jpg
Hier staan ik en mijn zusje dus ^^! TMF heeft iets te maken met HMH, maar ik heb eigenlijk geen idee wat haha =P. Het gaat erom, dat je het er naar je zin hebt in ieder geval =P!


Maar ik dwaal van mijn onderwerp af! Dus ik stop maar ^^! Zijn jullie trouwens bij het Zomercarnaval geweest ?? Of zou je het willen ?? Of ben je misschien meer een metalhead type haha (je weet maar nooit =P).

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. leuke foto's

    Ik volg je , volg je me misschien terug
    xxx www.sofiecosmetics.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt super leuke foto!
    ziet er ook gezelig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt gelijk, ik volg je al :)
    vrolijke foto's :)

    de laatste vind ik stoer.

    xxx Lijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten