TAG : Top 10 Award!



Een paar dagen geleden heb ik een tag van Agnetha gehad. Het doel was om je top tien favoriete cosmetica producten te laten zien. Nou was ik sowieso benieuwd wat er allemaal onder cosmetica valt, want ik heb niet echt 10 favo make-upjes. Ik heb best wel veel hoor, maar ik heb zelfs nog dingen waar ik nooit aan heb gezeten. Dus zoiets kan je moeilijk in je top tien zetten =P!

Maar uitleg Cosmetica :

Cosmeticaproducten zijn te verdelen naar de volgende productgroepen: Bad- en doucheproducten, decoratieve cosmetica (make-up), deodorants, geuren, haarverzorging, huidverzorging, kindercosmetica, mondverzorging, scheerproducten, zeep en zonnecosmetica.

Toen kwam ik al een stuk verder ^^.

Regels ;

- Zet de Top 10 Award foto op je blog
- Maak een lijst met je top 10 cosmetica
- Tag 10 andere bloggers

En dan begin ik met de tag

1. Essence Show Your Feet. 01 Caribbean Sea (verrassend hé xD).
o-matic.jpg
Het gaat mij niet echt om het merk en blahblah. Het gaat mij om het kleurtje en ik ben helemaal weg van deze kleur blauw <3! Ik draag het bijna iedere dag =]. Jammer dat de foto niet zo duidelijk was, maar het licht werkte niet mee!
2. Parfum by Avril Lavigne - Black Star.
o-matic2.jpg
Ik vind die parfum gewoon lekker =]. Verder ben ik ook nog helemaal weg van Miss Sixty en Acqua Di Gioia <3! Maar Black Star gebruik ik het meest =]!

3. Lancôme Paris Hypnôse Mascara.
o-matic3.jpg
Deze mascara gebruik ik al zo lang ^^!

4. Lancôme Paris Juicy Tubes (Gloss).
o-matic4.jpg
Misschien slecht te lezen I agree, maar ik deed maar wat vandaag xD!

5. Lancôme Hydra Zen Neurocalm.
o-matic5.jpg
Gebruik ik zelf niet heel vaak, maar als ik het gebruik ben ik er tevreden mee! Daarbij ruikt het ook best lekker haha ^^!

6. Lancôme Eau Micellaire Douceur.
o-matic6.jpg
Haha, ik weet niet of dat Franse gedeelte erachter de naam is van die make-up remover, maar dat stond onderaan de fles. Ik ga maar van die naam uit ^^!

7. Monoï de Tahiti van Yves Rocher.
o-matic7.jpg
Dat valt ook onder cosmetica dus tadaa ^^! Over deze douchegel had ik al is eerder geblogd en toen vertelde ik dat het naar de zomer ruikte. En dat is zeker waar, want het doet me er erg zo erg aan denken <3!

8. Douglas Smoky Eyes.
o-matic8.jpg
Deze heb ik gehad met kerst. Ik wilde al heel lang Smoky Eye make-up hebben en eindelijk had ik toen toch wat ^^. Er zitten 4 kleuren in + Mascara & een Eye-Pencil.

9. Clinique Blushing Blush Powder Blush, Sunset Glow.
o-matic92.jpg
o-matic9.jpg
De tweede foto is van internet, want die binnenkant ziet er daar netter uit dan de blush die ik nu thuis heb hahaha ^^.
10. Rexona Deo.
o-matic10.jpg
Hahaha, je denkt vast huh! Nou, deo is ook cosmetica en deze deo is er eindelijk een die niet stinkt =P! Dus die verdient naar mijn mening in de top 10 cosmetica te staan =]!

Ik wil verder nog Agnetha bedanken voor de leuke tag ^^!

Oh en hier staan die personen die ik een tag geef ^^ :


xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oeh, wat een leuke tag zeg, die ga ik snel doen! Ik hou van lijstjes maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! Leuk om te lezen!

    Aw, dank je voor je lieve reactie! Inderdaad, blousjes zijn ook gewoon leuk, haha! Ik hoop inderdaad ook dat m'n zonnebril snel geleverd wordt!

    Wij volgen jou ook hoor! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! Ook leuk dat je (bijna) alle producten op zn hartje hebt gelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha bedankt voor het taggen (raar woord)!

    Ik heb zeg maar het progamma Artisteer gedownload, daarop kan je heel simpel layouts maken. Maar je hebt wel een code nodig voor als je de standaard artisteer wilt gebruiken en dat had ik dus niet, dus je zag by my door mijn layout overal; trial staan. Een meisje (kelly) die kon mij wel helpen dus die heeft naar mijn wensen een layout gemaakt. Ze stuurt de layout html, als hij klaar is, via de mail.
    Het is helemaal niet ingewikkeld om mee te werken! het is eigenlijk gewoon hetzelfde ;)

    Domeinnaam; Ik heb niet echt een eigen domein naam, maar ik heb wel een tk naam. Dat is namelijk graits. Ik heb het met deze site gedaan; http://www.dot.tk/nl/pageA00C1A.html

    Okee, ik hoop dat ik je heb geholpen ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg lief van je! ( alleen doe ik niet aan tags). Dankjewel voor het volgen! ik volg je terug:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt super lief van je! ( sorry voor de laate reactie :$) echt super bedankt!

    en trouwens bedankt voor de tip, het is erg handig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten