The Sunshine Award.

Woehoehoe! (ik kon ook woehoe doen, maar die had Renate al in haar tag gedaan haha xD).  Maar jhee, ik ben getagd =]. Ik kwam er wel een beetje laat achter, wat ik jammer vond. Maar beter laat dan nooit =]. Ik heb nooit nooit een tag gehad, dus ben best wel blij nu =].


Daarom dankjewel lieve Renate <3!


Aangezien ik nog nooit getagd ben, heb ik maar even de regels bij Renate gekopieërd. Dus tadaa :


The Rules :

♥ Bedank de persoon van wie je deze tag hebt gekregen.
♥ Maak een post over de tag.
♥ Beantwoord de 10 vragen.
♥ Geef deze tag door aan 10 mensen waar van jij vindt dat ze het verdienen. En uiteraard moet je die mensen ook inlichten dat je ze hebt getagd.

1. Favoriete kleur ?
Dat vind ik dan al gelijk moeilijk, ik ben erg van roze, rood en zwart. Ik kan niet kiezen, maar ik denk dat het toch roze wordt. Ik vind rood meer leuk als kleding en haarkleur.

2. Favoriete dier ?

Alle katachtige soorten <3! We hebben zelf huis sinds kort een Kitty (Pippi). Eigenlijk wilden mijn ouders helemaal geen kat in huis, maar deze kat was op straat gezet en er was helemaal niemand, die voor die kat zorgde. Het ging eigenlijk steeds slechter met de kat, dus we hebben besloten er zelf voor te zorgen <3! Maar ik vind alle katachtige dieren leuk <3.
           Tumblr_loc9ypgtdz1qjq4qjo1_500_large
3. Favoriete nummer ?
Nou dat ligt eraan, denk ik. Als ik denk aan mijn favoriete nummer van alle tijden kies ik voor The Afters - A Beautiful Love. Dat nummer vind ik gewoon zo mooi <3. 

 
4. Welke parfum draag je vaak ?
Dat is dan weer een makkelijke vraag =]. Ook al ben ik juist geen fan van Avril Lavigne, ben ik helemaal weg van haar parfum Black Star. Nu heeft ze alweer haar derde parfum, geen idee hoe die ruikt. Haar tweede vond ik dan wel tegenvallen, maar Black Star is zeker een die ik vaak draag <3!
            Tumblr_lhe5hvmrru1qza0fjo1_500_large
5. Is er iets wat je altijd draagt en wat bij je past ?

Ik draag zo goed als altijd nagellak. En dan vooral 01 Caribbean Sea van Essence. Ik dacht altijd, dat Essence niet echt goed zou zijn, maar ik heb nooit een leukere nagellak gevonden dan 01 Carribean Sea. Weet iemand trouwens nog of je die nagellak ergens kan kopen xD?? Ik zou die nagellak dolgraag extra willen, want de mijne is bijna op. En ik doe vaak mascara van Lancôme op. Voor de rest heb ik niet echt iets wat ik altijd draag of wat bij mij past.


6. Je passie ?

Dat vind ik best wel moeilijk, omdat ik niet echt weet hoe ik het woord passie moet zien. Ik dacht eerst dat het zoiets is als wat wil je worden, maar volgens mij wordt de vraag niet zo bedoeld. Ik heb dus even wat inspiratie bij Renate opgedaan =P. En dan kan ik het al wat beter beantwoorden. Ik ben heel erg bezig met fotografie. Nu ik een Canon heb kan ik daar natuurlijk steeds meer mee <3. Ja ik ben echt zo blij met mijn camara =]! Verder houd ik ervan om te bloggen (schrijven dus) en ETEN haha. Ik geef Renate daar ook gelijk in. Eten is gewoon super =P! Nail-Art ben ik ook veel mee bezig, ik heb tot nu toe 38 nagellakjes en allemaal nail stickers, stempels enz. En ik denk dat het er nog wel meer zullen worden, maar voor nu houd ik het even zo =]. En ik weet niet of deze er ook bij kan, maar ik houd erg veel van reizen ^^. Mijn eerste reis was in 1995, Venezuela. Daar ben ik nu ook helemaal weg van. Tuurlijk was ik toen een baby, maar mijn ouders hebben alles op film vastgelegd. Ik wil daar later zeker naar terug. Tot nu toe zijn dit alle landen waar ik ben geweest : Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië, Engeland, Slovenië, Hongarije, Italië, Luxemburg, Venezuela, Gran Canaria en Spanje. De reden waarom ik Gran Canaria er ook heb bijgezet ? Ik vind Gran Canaria zelf niet echt bij Spanje horen. Het is een eiland, dat dichterbij het continent Afrika ligt dan bij Spanje. Maar ik zie Gran Canaria zelf meer als een land opzich. Dit jaar zal sowieso nog Portugal aan mijn lijstje worden toegevoegd ^^.
                      29390319_iq6tdkg0_c_large
7. Cadeaus geven of krijgen ?


Dat vind ik best wel erg om toe te geven, maar ik houd ervan om cadeaus te krijgen. Ik vierde mijn verjaardag laatst en dat is een lange tijd niet meer geweest. Dus het was heel raar om ineens weer cadeaus te krijgen, maar ik vond het zo leuk. Mijn vrienden hadden er echt goed op gelet wat ze mij zouden geven. Ik kreeg heel wat nagellak en verder ook een fotoalbum met allerlei extra's, parfum en een vriend was zelfs zo gek geweest om met een snoep BH aan te komen haha. Het was dus heel gezellig en leuk =]. Met geven, ben ik zelf altijd heel onzeker over wat ik iemand zou moeten geven (vooral cadeaus voor jongens zijn erg moeilijk). Daarom vind ik krijgen leuker =].


8. Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt ?


Oogschaduw... tja ik gebruik dat eigenlijk nooit. Ik heb laatst wel smoky eyes gedaan. Telt dat ?? Ik ben eigenlijk iemand, die na wat mascara en nagellak al klaar is. Tuurlijk vind ik het wel leuk, om is voor de grap ineens heel veel make-up op te doen. Soms word ik bij de Douglas opgemaakt, maar ik zou niet meer weten wat de laatste oogschaduw is die ik heb gebruikt!


9. Favoriete dag van de week ?


Zaterdag denk ik, dat is de dag dat ik meestal kan uitslapen en ik eindelijk weekend heb =]. Ook al is dat vanaf vrijdag al haha. Nu het zomervakantie is, slaap ik lekker elke dag uit, maar als de school weer begint dan is zaterdag zeker mijn favoriete dag <3!


10. Draag je nu nagellak ?


Ja =D! Wel is het nu dringend aan vernieuwing toe, want het zit niet meer zo netjes als eerst, maar ik heb 01 Carribean Sea nu als nagellak op =]!


Nu geef ik de Sunshine Award door aan :


Channah : http://chan-wakes-up.blogspot.com/
Marit : http://blogitwithmarit.blogspot.com/
Sylvia : http://www.nailartcreations.nl/
Nicole : http://mortameyta.blogspot.com/
Chantal : http://xchantall.blogspot.com/
Rixt : http://justrixt.blogspot.com/
Silhouette http://girlsownstyle.blogspot.com/
Inge : http://flylikeabirdd.blogspot.com/
Amy-Denise : http://alternativediamond.blogspot.com/
Jacky : http://jackyelize.blogspot.com/


Ik wilde ook Renate, Nina, Fien en Sharon taggen, maar Renate had deze tag sowieso al gedaan en heeft die tag al doorgestuurd naar Nina, Fien en Sharon =P.


In ieder geval bedankt voor de leuke tag Renate <3!


                                               xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk om te lezen! En bedankt voor het taggen, ik heb hem al eens gedaan maar het blijft natuurlijk leuk om getagd te worden! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hooi!
    Bij mij werkt het juist heel goed om op bloglovin je naam te veranderen (je url).
    Je hoeft alleen bij bloglovin op je blog te klikken en dan "wijzig blog info" en dan staat er ergens onderaan remove + tekst waar je op kan klikken. Daar klik je op en dan volgt het vanzelf weer.
    Ja hoor! ik ga je volgen!

    ps. Ik heb nu een eigendomein en dat is: http://rollinbeauty.tk Mijn blog is nog gewoon hetzelfde hoor ;)

    Doeggxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tag :). Die kat is zo lief ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah, dankje voor het taggen!
    Ik lees het pas heel laat omdat ik op vakantie was, maar ik ga hem binnenkort doen!~
    liefs Rixt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten