Sucker Punch

Tumblr_lin6edxhnb1qi07igo1_500_large
Beetje laat, I agree, maar vandaag is het echt zo'n regenachtige slaapdag. Dus ik heb niet echt tijd voor het bloggen gehad. Maar ik heb wel wat gedaan vandaag ^^.

Mijn zusje en ik willen deze vakantie zoveel mogelijk doen (natuurlijk werkte het weer niet mee), maar we hebben vandaag besloten om onze vader popcorn te laten maken en de film Sucker Punch te kijken.

Ik wilde deze film al een tijdje zien, maar door mijn school heb ik mijzelf geen films kijken gegund. Nu haal ik dat in ^^.

De film was best wel mooi, zielig en leuk om naar te kijken. Ook liep de film anders dan verwacht. En het was een beetje een ingewikkelde film, maar zeker het kijken waard <3!

Dus misschien wel een vakantie tip : Maak je eigen bioscoop gewoon thuis. Het enige wat je nodig hebt is wat popcorn, cola en iemand om het mee te kijken ^^!


xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten