Street Flow

street2.jpg
Zoals waarschijnlijk al bekend is, zijn er in Barcelona veel straatartiesten. Nou vind ik mensen die dansen altijd wel leuk om naar te kijken ^^. Dus mijn vader en ik stopte even om te kijken naar de dansgroep Street Flow. Ik had echt een super filmpje gemaakt, maar ik was zo slim om het te wissen... Daarna maakte ik er nog wel een, maar toen was de groep al zo goed als klaar. Anyways hier is het filmpje :
Nou hahaha een heel kort filmpje hé. Het ging er in ieder geval om, dat een van de dansers over een paar mensen heen salto's ging maken ^^.
street3.jpgstreet.jpg
De groep Street Flow danst in de buurt bij een kerk. Mocht je die kerk in willen, moet je bedekt zijn. Als je in een t-shirt met kort broekje loopt mag je er niet in. Maar Street Flow kan je gewoon buiten bekijken, dus geen zorgen ^^. Dan kan e aantrekken wat je wilt =]!

Ik snap dat sommige mensen nu denken : "Wat voor kerk dan?". Ik kan daar eigenlijk geen antwoord op geven. Ik en mijn vader liepen lans een gebouw met het woord Gaudí erop en wat later zagen we een grote kerk.

Dus als iemand Street Flow gezien heeft en weet welke straat het was : please comment! Maakt niet uit of het Nederlands of English is.

                                                                          xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten