Review ; Essence, Colour and Go, quick drying nail polish.

1o-matic.jpg
Na mijn Catrice review, wilde ik er ook een over essence doen. Mijn vriendin gaf me met mijn verjaardag een paar nagellakjes, waaronder dus Essence, Colour&Go.

De kleur is dus rood. Niet een aparte kleur als blauw, groen, geel enz., maar deze kleur rood vind ik eigenlijk wel mooi. De nagellak is een beetje metallic achtig ^^!
o-matic.jpg
Quick drying ben ik het eigenlijk niet mee eens, want ik moest nog steeds het geduld hebben om niet aan me nagels te zitten. Soms moest ik het een paar keer extra overlakken, omdat ik al dacht dat ik eraan kon zitten.

Hoe dan ook, ik snap nu het verschil met Catrice nagellak. De kwaliteit bij Catrice is toch net iets beter (en Catrice heeft mee nagellak in ml.). Maar ja, ik houd wel van het kleurtje en ben er alsnog blij mee <3!

xx Katy ^^!

Ps. ik heb zoals je ziet de foto's bewerkt, maar dan wel op een manier dat de nagellak zelf niet bewerkt is. De enige bewerkingen die ik heb toegevoegd zijn wat sterretjes en de randen eromheen. Dus je word niet misleid ofzo ^^!

Do you like the colour ^^??

Reacties

  1. Die nagelak is echt mooi, de meeste rode kleuren zijn zo hard. Echt een leuke blog ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kleur!
    xliefss & ik volg je, back?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten