Rain, Rain and more rain!

Tumblr_lo7xnxj7xg1qc417mo1_500_large
Vinden jullie het ook altijd prettig als je binnen zit en naar de regen buiten kijkt ? Vandaag is het in ieder geval een goede dag ervoor, want het regent hier en het is best wel een dark day vandaag. Ik zal zo naar beneden gaan om A Cinderella Story te kijken en dan natuurlijk met een kopje thee en wat chocola ^^. Soms is lui binnen zitten helemaal niet zo slecht =]!

Ik wilde eigenlijk een liedje op mijn blog zetten, maar ik weet hoeveel mensen van make-up houden en vooral van de filmpjes waarin het wordt uitgelegd. Dus vandaag meng ik het ^^. Je kan dankzij dit filmpje van Michelle Phan, de seductive vampire look maken en tegelijkertijd hoor je in het begin het liedje : Late Night Alumni - Rainy days.
Succes en als je het namaakt (of iets wat ook met een vampire look te maken heeft, bijvoorbeeld Vampire Nail-Art) en het lukt je.. vertel effe en maak er een foto van voor op je blog =P. Als veel mensen het doen, maak ik misschien wel reclame voor je blog =P.

En als je het niet doet, is het ook goed hoor xD. Maar ik hoop wel dat je het leuk vind ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten