Portugal 2011

25931376_ijvensq6_c_large
Over ongeveer een maand zal ik vertrekken naar Portugal <3! Ik zal daar ongeveer 2 weken blijven ^^. Hierboven kan je alvast een voorbeeld zien van het strand in Portugal =D! Het strand ziet er in ieder geval super uit ^^. Nou weet ik natuurlijk niet of het stand overal zulke prachtige rotsen heeft, maar ik ga wel kijken =P.
Tumblr_llnqvqsmxx1qj5288o1_500_large
Ik ben zelf nog nooit in Portugal geweest en ik kan ook geen Portugees spreken, dus dat word effe anders =P! We gaan met het vliegtuig en voor de rest weet ik, dat als we daar aankomen, we een hele klim naar boven moeten maken voor ons hotel. Dus ik verwacht, dat we een groot uitzicht zullen hebben over Portugal ^^!

Hebben jullie al vakantie plannen ?? Of zijn jullie alweer terug van vakantie ?? Waar ga je dit jaar heen of ben je dit jaar heengeweest ^^ ??
Tumblr_lo1ffa8mhf1qjoiipo1_500_large
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten