Metropolis Festival @Rotterdam, New Music First

3 Juli 2011, top dag was het gewoon ^^. Lekkere zon en ik ging met Jaco naar Metropolis Festival. Een gratis festival in Rotterdam waar allemaal nieuwe bands zouden optreden. Waarschijnlijk zeggen de meeste bands, die je op de foto hierboven ziet, je niet veel. Niet erg hoor, ik dacht ook : wie zijn dat dan allemaal. Behalve Gers (Ik ga hard, broodje bakpao en morgen ben ik rijk) en Kleine Viezerik, hahaha die kende ik dan weer wel =P!

We gingen er heen met nog een meisje : Denise ^^. Echt super aardig meisje en we kwamen ook nog een groep andere tegen daar. Het was er ook druk trouwens! Er waren drie podia's : Thinkers stage, the garden en 3FM serious talent.

Het optreden van Gers was wel leuk, hij liet uiteindelijk ook zo'n klein jochie meezingen hahaha. Echt schattig ^^. Ik was wel blij, dat ik nou eindelijk ook Gers had gezien. Je ziet hem op TV, maar nu ook eindelijk is in het echt ^^! En Hangover Hero was wel lekker rock achtig ^^:
Het zijn natuurlijk nog nieuwe bands, maar ik vond ze live echt goed! Ik bleek ook op TV te zijn geweest... Ik heb er niks van gemerkt, maar ja.

Ik heb ook nog zo'n I Love The Music, I Love My Ears armbandje gehad van oorcheck.nl =P. Echt leuk dingetje ^^. En verder hebben Jaco, Denise en ik nog bij de Bram een patatje gehaald en bij de Mac Donalds een ijsje <3!
armbandjes.jpg
Daarna gingen we nog terug en gingen luisteren naar het concert van de Pionneers of Love. En dat was wel een goede afsluiter zo voor ons ^^.

Op weg naar huis, kwamen we langs een super monster truck. Nou eigenlijk een grote wagen, die Monster Energy uitdeelde for free =D! Ik had dat nog nooit gedronken, dus eindelijk!
monster.jpg
Verder was er nog een kunstenaar geweest, die heeft van krijt een zwembad getekend. En het leek net alsof je in het zwembad kon duiken. Echt die mensen hebben talent!
Art.jpg
Het bleek uiteindelijk een actie te zijn van ZuidLoves2Move. Anyways for more information : ZuidLoves2Move
Het was een super dag gelukkig ^^!

                                                                            xxx Katy ^^!

Reacties

  1. hee!

    Die armbandjes zijn echt super!
    echt waar =D

    dat wat die kunstenaar heeft gemaakt is echt super vet. ik zou echt nog is werk van hem willen zien.

    X!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was zo veeeeaaaaatt;D
    en die truck en het krijtding en eigelijk alles welxD
    behalve dat er geen uitjes waren D:
    xD

    xx <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stoepkruit is geweldigg!! Leuke achtergrond btw =D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts