Mercat St. Josep La Boqueria

Markt Barcelona.jpg
De laatste dag van onze vakantie in Barcelona zijn we de markt Mercat St. Josep La Boqueria gegaan. Heel leuk daar =]! Je kan er super veel kopen en ook voor goede kwaliteit, maar ook echt dingen waarbij ik dacht van, hebben we dit in Nederland ook zo... Want het zag er best wel freaky uit!

Hoe dan ook is het zeker een aanrader! Ik heb er wat nootjes gekocht voor mijn zus en haar viend, die echt super lekker waren en een milkshake ^^!

Zoals ik al zei, kan je er vanalles kopen. Je kan bonbons, snoep, vis enz. kopen.
Candy.jpg
De vissen, kreeften enz. bleken allemaal nog te leven! Ze waren gewoon allemaal op elkaar gelegd en lagen daar hun laatste adem te halen.. Dat was dus wel freaky. De kreefen lagen vastgebonden aan hun scharen :
Kreeft.jpg
En als je een echte dierenliefhebber bent zie je deze foto's misschien liever niet, want die dieren liggen gewoon open en bloot te koop :
Konijn.jpg
Net als dit :
Schapen Hoofd.jpg
Ik kan me voorstellen, dat je hier liever snel voorbij loopt. Het ziet er ook gewoon eng uit!
Fruit.jpg
De rest zag er gelukkig wel mooi uit en het was wel een mooie markt <3. Jammer dat die dieren er zo bij liggen, dat dan wel.

Maar ik was toch blij dat ik het had gezien.

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten