Jumanji


Eindelijk klopte deze bron wel, dus die ga ik vaker gebruiken haha. Op 11 juli 2011 word er weer een leuke film uitgezonden, die mij een beetje aan mijn kindertijd doet terugdenken. Want toen ik klein was keek ik deze film super graag en ik ga 11 juli zeker weer kijken ^^! Namelijk de film : Jumanji!
Hahaha nu ik de trailer bekijk, moet ik wel zeggen dat alles dat vroeger zo echt voor mij leek nu een stuk minder echt is xD. Maar hoe dan ook het is een leuke film ^^. Dus ik hoop dat voor de gene die niks te doen hadden op 11 juli nu iets leuks hebben ^^!

Film informatie : When two kids play an old magic board-game they found, they release a man trapped for decades in it and a host of dangers that can only be stopped by finishing the game.

Film : Jumanji
Kanaal : RTL 8
Datum : 11 juli 2011
Tijd : 20:30

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ah jeugdsentiment! Thanks voor de tip, ga het onthouden, wil hem ook kijken morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten