Harry Potter and the Deathly Hallows

Tumblr_lot4b97h5p1qckbjdo1_500_large
1090738 words.
3363 pages.
199 chapters.
17 hours and 14 minutes.
8 movies.
7 books.
1 story.
Harry Potter.

Deze avond, of beter gezegd gister avond (23 juli) zijn ik en mijn zusje (Channah) uitgenodigd door onze oudere zus (Natascha) en haar vriend (Daniël) om naar Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 te gaan.

Eerst gingen we Harry Potter and the Deathly Hallow Part 1 kijken bij haar thuis. Om alvast in de sfeer te komen en ook deels voor mij en mijn zusje, omdat wij niet zoveel snappen van de film. Ik keek bijvoorbeeld iedere film, maar ik was denk ik nog te jong op het te snappen en had het toen opgegeven. Het boek was ook super dik (eigenlijk de boeken waren super lang haha). Dus toen ik het boek probeerde te lezen, werd het er ook niet duidelijker op. Maar ik had wel alle films gezien, alleen snapte niet waarom iedereen er zo verslaafd aan was.

Nou vandaag dus eerst bij hun part 1 gekeken en Daniël legde alles goed uit zodat ik het eindelijk snapte =D! En het is best een leuke film. Daarna zijn we richting Arcaplex gegaan voor Part 2. De 3D effecten waren leuk en de film was spannend. Nu snap ik alles ook veel meer. Plus het rare teken :
Tumblr_lospea33rx1r0pnllo1_400_large
Ik zag deze op internet steeds vaker voorbij komen, maar ik snapte eerst niet, dat het met Harry Potter te maken had.

In ieder geval is het een leuke film en als je nog twijfelt of je de film wilt gaan zien, zou ik je zeker aanraden te gaan kijken ^^. De film is trouwens ook mooi gemaakt, het zijn echt mooie opnamens <3! Mocht je de films eerst net zoals mij niet begrepen hebben, vraag mensen dan of ze het voor je willen uitleggen. Ik kan me best voorstellen, dat je het verwarrend vind met al die namen waar je nog nooit van gehoord hebt!

Anyways, hier is de trailer van part 2 :

De film is denk ik moeilijk om te beschrijven, want het is een vervolg op de eerste film. Dus ik zou niet weten hoe ik de informatie in het kort zou moeten vertellen. Gelukkig is er Wikipedia : Harry Potter deel_2 <3!
Ps. deze pagina onthuld details en de afloop van de film! Dus als je liever gewoon verrast wordt, kan je maar beter eerst de film kijken =P!

Het was een leuke avond in ieder geval ^^! Ben blij dat ik was uitgenodigd met mijn zusje <3!

Wel jammer dat het laatste deel is afgelopen, maar nog effe een leuke afsluiting van Emma Watson :


Hahaha, sorry ik vond deze te leuk xD!

Hebben jullie de film al gezien of wil je de film nog gaan zien ?? Of wil je helemaal niets met Harry Potter te maken hebben ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Deze post is echt AWSOME! Ik ben pas ook naar de film geweest en is echt een aanrader

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten