Geslaagd verslagje

Wij zijn geslaagd.jpg
Ik had al verteld dat ik geslaagd was, maar ik had nog niet echt verder gebloged wat ik daarna heb gedaan ^^. Zoals je op de foto ziet heb ik nog een extra feestje eraan toegevoegd vlak na mijn diploma uitreiking =]! Ik wilde mijn vrienden gewoon nog even zien ^^! Het zijn ze alleen niet allemaal, want niet iedereen kon blahblah xD. We zijn in ieder geval de hele avond doorgegaan en hebben het leuk gehad ^^.
diploma.jpg
Nou dit is in ieder geval mijn vage diploma =P.
monclasse.jpg
En dit was ons mavo groepje =P. Ik lig voorin met het rode shirt. En de blondine met het witte shirt is Jacky en de andere met het geruite shirt is Ghislaine ^^!

Jullie nog geslaagd, gezakt, of moet je nog een paar jaar wachten ??

xx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke foto's! Ik heb morgen pas mijn diplomauitreiking!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts