Dagje uit!

Strand Zoutelande.jpg
Vandaag had ik echt een dying to get out dag. Zo'n dag dat het je dus niet uitmaakt waar je heen gaat als je maar buiten bent. Mijn ouders hebben toen besloten met de auto naar Zoutelande te gaan. Een plaatsje in Nederland. Ik kende het zelf niet, maar mijn ouders zijn helemaal weg van dat plaatsje.

Het was verrassend druk. Het was namelijk niet echt strandweer, maar het was te doen hoor ^^!
Zoutelande zee.jpg
We hebben vandaag veel gelopen, waardoor ik snel moe was en nog laat moest eten. Dus vandaar mijn late post trouwens. Maar ik heb wel een leuke dag gehad. Het was wel weer is prettig om even buiten te zijn <3!
Flying.jpg
Hahaha Channah en ik lekker in de wind ^^. De duinen zijn er echt super hoor, dus we hadden een mooi uitzicht over het strand. We zaten sowieso 30+ boven N.A.P. (Normaal Amsterdams Peil ). Lekker hoog in ieder geval. Het zijn de hoogste duinen van heel Nederland! Verder is het trappenlopen daarom erg leuk xD...
De Zeeuwse Riviera.jpg
En als je er geen genoeg van kreeg, kon je ook nog bij restaurantjes omhoog klimmen xD! We gingen pauze houden bij het restaurant De Zeeuwse Riviera. En dat was ook wel even nodig! (ps. als je op alle foto's klikt worden ze wel groter en beter zichtbaar, op de een of andere manier zijn ze nooit goed zichtbaar op blogger zelf).

Verder nog wat foto's van onze dag ;
Ik en shell shell ^^.jpgHet is... DE ZEEMEEUW xD!.jpg
pad Zoutelande.jpgZoutelande.jpg
Die laatste foto lijkt best wel buitenlands, omdat ik namelijk gewend ben, dat Nederland gewoon plat is. Het lijkt nu net alsof we een berg landschap hebben, vind je niet ??
Vlaardingen.jpg
Later zijn we nog naar Vlissingen geweest. Weer langs het strand gelopen. We houden gewoon erg van het strand, dus vandaar ^^.
We in Vlaardingen.jpg
Oké hier weer een voorbeeld van blogspot maakt de foto's onscherp. Nogmaals met een klik op de foto is dat verholpen =O. Omg ik kan er niet tegen als het niet naar mijn zin is xD!

Na Vlaardingen zijn we nog naar Renesse, Domburg (??) enz. gegaan. Domburg.. ik blijf het een rare naam vinden!
pink flowers.jpg
Maar ja, leuke roze bloemetjes en ook nog een Hollands molentje ;
Molen in Domburg.jpg
Pff, mijn blog word langer dan gedacht vandaag! Maar ik vind foto's posten leuk ^^.

Onderweg naar huis nog de zon's ondergang gezien en daarna nog eten gehaald <3!
sunset.jpg
Ik hoop dat jullie net zo'n leuke dag hebben gehad en wens jullie een goede nachtrust <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dat was echt een fantastische dag, op het strand aan het zand zonder zorgen, echt zo'n dag die altijd wachten mag, het begon al zo super die morgen, toen ik de middag voor mijn ogen zag, en zo moet het altijd zijn, bla bla bla.. dat was een liedje. Maar echt heel leuke blog geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto's!

    ik volg je blog. hopelijk volg je terug.
    xxx lijncreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten