Cool Ice Trays


Ik vond dit wel bij de zomer passen. Wie herinnerd zich nou niet de warme zomerdagen aan het terras met bijvoorbeeld een cola + ijsblokjes. Oké de warme zomerdagen vallen in Nederland nu wel mee, maar alvast een beetje dromen kan geen kwaad ^^. Nou gaat mijn blog, dit keer over wel hele aparte ijsblokjes! En je hebt er zoveel! Zoals, op de afbeelding hierboven. Je hebt 4 ijsbergen en 4 keer een boot. En de naam is ook al heel erg like Titanic ^^! (Design: Jason Amendolara en Fred Studio).
Je kan ook creatief zijn en met deze ijsblokjes een boodschap brengen in iemands drankje haha ^^!

Natuurlijk kan je ook heel slim zijn en als de school weer is begonnen je wiskunde leraar omkopen (voor een hoger cijfer) met deze Pi symbool ijsblokjes <3! Had ik dat maar gedaan haha xD!
Misschien houd je meer van best wel freaky ijsblokjes. Deze kan je naar mijn idee ook voor Halloween gebruiken (Design: Jason Amendolara) :
Ze doen mij erg denken aan een kunstgebit trouwens haha xD!

Nog zoiets dat ook erg leuk is voor Halloween is dit (Design: Chris Haines)  :

Hersenen als ijsblokjes.. wel creatief haha ^^! Ze hebben het Brain Freeze effect vast heel letterlijk genomen =P!

Ook heb je best wel mooie creaties als de Jewel IJsblokjes <3. (Design: Liz Dubois, Christina Sciullo).

Ik vind het er in ieder geval mooi uitzien ^^.

En dan heb je ook nog hele toepasselijke ijsblokjes (Design by Ignacio Pilotto) :
Maar er is ook om de muziek liefhebbers gedacht (Design by Liz Goulet Dubois ) :
En als laatste foto is van de shooters ice cubes (Design: Anthony Petrie) :
Ik zou zoiets wel vet vinden om uit te drinken op een feestje ^^! Vraag me alleen wel af hoe lang je er plezier van zal hebben, want die shooter ijsblokjes smelten vast als een gek!

Anyways, welke vind je de leukste van deze allemaal ??

Sources :

xxx Katy ^^

Ps. for translating click on your flag (see the right side of my blog above) ^^!

Reacties

Populaire berichten