Computer was gehackt!

Valeria+picerno9_large
Het is misschien wel een van de meest rotste dingen, die je kan overkomen! Het gebeurde bij mij om 2 uur in de ochtend.. En letterlijk alles was binnen vier seconden van mijn computer af. Tenminste dat dacht ik. Deze hacker vond het leuk om al mijn bestanden onzichtbaar te maken. Verder liep mijn computer sloomer dan ooit en werkte zo goed als niet meer..

De dag erna ben ik gaan slapen natuurlijk. Ik was tot 5 uur doorgegaan om alles terug te krijgen, maar dat leek zo goed als hopeloos.

Maar dankzij mijn pa, die er een hele middag zowat aan heeft gezeten, zijn al mijn bestanden weer te zien en werkt mijn computer weer <3!

Nu ben ik zo blij =D! Alleen daarom heb ik geen post tijd gehad, maar ik zal waarschijnlijk morgen wel weer wat posten =P. Dat doe ik meestal wel hahaha, bloggen lijkt een verslaving te worden (net als Tumblr).

 xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten