Catrice Cosmetics, Ultimate Nail Lacquer : 340 Run Forest Run!

o-matic.jpg
Haii ^^!
Ik zag, dat veel mensen graag een nagellak review geven en ik wilde dat voor de grap ook is een keer doen. Ik vroeg me altijd af hoe mensen hun nagels zo mooi glimmend en verzorgd kregen. Uiteindelijk bleek het geheim gewoon een dubbele laag nagellak te zijn ^^!

Het is eigenlijk best wel simpel. Je begint met een lijntje in het midden en daarna doe je de zijkanten van je nagels. Dan laat je je nagels drogen en als ze droog zijn doe je eigenlijk precies hetzelfde. Je gaat weer over de net opgedroogde lak, weer in het midden beginnen enz.

Maar nu mijn review ;

340 Run Forest Run!

Zoals je al kunt zien op de foto is het een groen lakje. Groen was zo'n beetje de enige kleur, die ik niet had en de kleur groen schijnt volgens beautyblog deze zomer in te komen, dus dat is ook weer mooi meegenomen ^^.

Het lakje dekt precies goed <3! Ik ben er best tevreden mee. Verder blijft deze nagellak lekker goed zitten, dus dat scheelt weer veel irritaties ^^! Een nadeel heb ik eigenlijk niet kunnen vinden. Verder vind ik het uiterlijk van de nagellak potjes ook mooi.

Ik moet zelf nog wel aan de kleur wennen. Maar als dit soort groen jouw kleur is zou ik het zeker kopen ^^. Bij Kruidvat heb/had je wat acties. Ik weet niet of deze al verlopen zijn, maar dan kan je 2 Catrice nagellakjes voor 4 euro krijgen in plaats van 2 voor 4.98. Scheelt toch weer wat ^^!

Wat vind je van het nagellakje ?? Heb je het zelf ?? En is mijn foto oké ?? Ik heb nog nooit eerder nagellak reviews gegeven, dus tips zijn welkom <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooie kleur, mij staat het alleen niet! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie plaatste ik, Paulien. Wij zijn een blog van 3 meiden, die elke dag wat posten ;p dus je bedoelde het niet bij kim zeker! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten