Bring it on - Fight to the finsih


Weten jullie nog, dat ik jullie vertelde over Freaky Friday ?? Waarschijnlijk zat je dan net als mij naar je TV te staren en kwam je erachter, dat Freaky Friday er niet was! Bedankt Hitkrant... Lekkere bron was dat dus. Nu heb ik gewoon via de TV gids gekeken en dit keer klopt het dus wel ^^.

Vanavond om 20:30 op RTL 5 komt de film Bring It On ^^! En jhee Christina Milian speelt erin <3. Ik weet niet of jullie haar nog kennen ?? Here's a short reminder :

In ieder geval ga ik vanavond kijken ^^.

Film informatie :
De film gaat over Lina (Christina Milian). Haar leven staat op z’n kop wanneer haar familie verhuist van de urban streets van LA naar het zonnige Malibu. Ze komt in de klas bij Avery, de populaire en ambitieuze hoofdcheerleader. Lina wil haar maar al te graag verslaan en richt haar eigen ploeg op. Zal het Lina lukken?


Hope you guys enjoy de film vanavond hahaha ^^!

xxx Katy ^^

Reacties

Populaire posts