Back home

At the airport.jpg
Aan al het moois en aan al het leuke komt natuurlijk weer een eind, dus ook aan onze vakantie Barcelona. Ik weet nog goed, dat het een regenachtige dag was. We wilden naar Catalunya lopen en vandaar uit met de bus naar het vliegtuig, maar dat ging niet. Onze koffers werden mega nat en het ging echt niet meer. We besloten een taxi te nemen. De taxi bracht ons naar het vliegveld en we zijn onze gate wezen opzoeken. We waren nu ruim optijd, dus besloten nog patat te halen en daarna gingen we het wachten op het vliegtuig.
Regen op komst.jpg
Ice.jpg
Het wachten duurde wat langer en we stonden ook nog verkeerd. De vluchtmaatschappij besloot ineens een andere plek te kiezen. Dus wij weer daarheen lopen en toen werden we met een bus naar het vliegtuig vervoerd. Weg mochten we nog niet. We hebben misschien een half uur moeten wachten vanwege het weer. De landingsbanen werden verlicht en uiteindelijk konden we opstijgen.
Het regent het regent xD.jpg
Toen we op Nederlandse bodem aankwamen mochten we het vliegveld eerst niet op. En later mochten we er ook nog niet uit in verband met bliksem inslag o.O! Daar hebben we een uur gezeten denk ik. Maar ik vond het niet zo'n heel probleem. Ik vond het erger om door de kou naar binnen te lopen xD. Onze koffers kwamen zowat als laatste. Alle vertraagde vliegtuigen hadden nu hun koffers uitgepakt, dus voor de een duurde het langer dan de ander. Normaal hoef je alleen te wachten op de bagage van jouw vliegtuig natuurlijk.

Toen we onze koffers hadden kon ik eindelijk mijn lieve zusje weer zien <3! Echt helemaal geknuffeld daar <3!!! Ik miste haar echt =].

En zoals beloofd kregen we die avond poffertjes <3! Ik had mijn zus en haar vriend, de noten die ik op de markt had gekocht gegeven en mijn zusje eerst alleen het shirt om haar reactie te zien =P. Hahaha ze was wel blij met haar lousy t-shirt xD. Daarna kreeg ze het enkelbandje, waar ze nog blijer van werd ^^!

                                                                                                   xxx Katy ^^!
me.jpg

Reacties

Populaire posts