Another Cinderella Story

Gister avond bleek Another Cinderella Story op tv te zijn en ik wilde de film best graag zien. (Het is natuurlijk een remake op de film A Cinderella Story).

Ik ben dus met mijn zusje gaan kijken en het was wel een leuke film, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik denk als je een Selena Gomez super fan bent, je het wel een paar keer over wilt zien. Ik vond de film eigenlijk grotendeels leuk om dat Selena Gomez erin speelde. En ik vond haar personage wel leuk. Maar het script van de film... Te voorspelbaar en te makkelijk geschreven. Ik raadde de helft van de film zowat. Ik vind het voor een remake niet echt goed eigenlijk. Verder waren sommige dingen, best wel heel heel erg overdreven.

Natuurlijk ben ik al 17. Ik denk dat de "jongere kijkers", het niet zo voorspelbaar zouden vinden (maar die zien zoiets dan natuurlijk voor het eerst xD). Ik heb al zoveel films gezien, dat deze voor mij eigenlijk tegenviel.

Ik hoop niet dat Monte Carlo (ook een film met Selena Gomez, die heel erg lijkt op The Lizzie Mcguire Movie) ook zo tegenvalt. Maar Monte Carlo wil ik nog wel gaan kijken. Je weet maar nooit toch ^^??

Maar ja hier is de trailer ^^:

Film informatie :

Na de dood van haar moeder neemt de baas van haar moeder Mary in dienst. Hier wordt ze constant dwarsgezeten door haar stiefzussen Britt en Bree en ook haar stiefmoeders nare persoonlijkheid helpt niet mee. Op een gekostumeerd bal leert ze de aspirerende zanger Joey Parker kennen. Ze dansen en worden verliefd op elkaar. Wanneer ze weggaat, vergeet ze hem te vertellen wie ze werkelijk is. Het enige wat Joey nog van zijn danspartner heeft, is de Zune die ze liet vallen toen ze wegging.

En de rest zoek je zelf maar uit haha ^^!

Soundtracks :

"Tell Me Something I Don’t Know"  by Selena Gomez
"New Classic (Single Version)"  by Drew Seeley & Selena Gomez
"Hurry Up and Save Me"  by Tiffany Giardina
"Just That Girl"  by Drew Seeley
"Bang a Drum"  by Selena Gomez
"1st Class Girl"  by Drew Seeley & Marcus Paulk
"On Hold 4 You"  by Jane Lynch
"Valentine's Dance Tango"  by The Twins
"No Average Angel" by Tiffany Giardina
"Don’t Be Shy"  by Small Change, Lil' JJ & Chani
"X-Plain It to My Heart"  by Drew Seeley
"New Classic (Live)"  by Drew Seeley & Selena Gomez
"Another Cinderella Story (Score Suite)"  by John Paesano
"New Classic (Acoustic Version)"  by Drew Seeley, Selena Gomez

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten