Vandaag is het de eerste dag van de zomer!

Eindelijk zomer. Oké het weer mag wel wat meer meewerken, maar ik heb vandaag al voor de tweede keer in de tuin gelegen / gezeten xD. Alleen de bewolking is vandaag wat minder =[. Wel is onze tuin nu vol rozen, Indische bloemen, aalbessen en nog veel meer. Wij hebben een tuin waar we gewoon veel mee doen zeg maar =P. Het staat daar vol met planten =P. En de Indische bloem is dan mijn favoriet, want toen ik klein was vond ik die bloemen ook al mooi in de tuin. Een soort jeugdherinnering xD. Op twee zou ik de roze mini bloemetjes zetten, die ik ook als "jeugdherinnering" heb.
Maar ja zomer ^^. Hebben jullie nog plannen ?? Ik ga op vakantie, ik heb een "examenfeest" bij een vriend, ik ga naar twee verjaardagen en waarschijnlijk nog naar De Efteling . Voor de rest weet ik het nog niet.

xxx Katy ^^

Reacties

Populaire berichten