Uitzicht vanaf het W Barcelona hotel!


Ik kan nog niet veel bewerken aan mijn filmpjes, omdat ik de Canon camera maar net een paar weken heb. Dus ik laat nu gewoon even een filmpje zien, zoals ik het gemaakt heb =P. Het gaat erom dat je ziet wat ik gezien heb in elk geval haha ^^.

Het hotel had geloof ik iets van 52 verdiepingen en ondanks dat ging je lekker snel omhoog met de lift ^^. En het uitzicht was super =D!
 Je kijkt ook over de haven uit trouwens ^^
 Maar het mooiste uitzicht vond ik het uitzicht over het strand <3!
 Ik heb er in ieder geval lang met mijn vader en een Zweeds gezin zitten kijken. Net als ons zat dat gezin te schuilen voor de regen en waren ze uiteindelijk ook het hotel gaan verkennen. Hahaha we zijn daar toch langer gebleven dan gepland, want zoals je ziet was de regen toen ik boven was al gestopt ^^! Maar ik vond het uitzicht gewoon zo mooi, dat ik nog wilde blijven.
Het enige min puntje aan dit hotel is, dat je geen openlucht terras hebt zoals bij Berceló Raval. Niet dat we er op een regendag veel gebruik van konden maken hahaha ^^.
Hahaha die Zweedse mensen waren nog zo lief om een foto van mij en mijn vader te maken. Nou is de foto niet zo scherp en had het beter gekund, maar ach ik vind het al leuk dat die mensen dat voor ons wilde doen ^^. Het waren aardige mensen ^^!

xxx Katy

Reacties

Populaire berichten