Twijfel, twijfel over Lady Gaga.

Ik las en zag vandaag op internet weer een artikel over Lady Gaga. Ze zou volgens sommige het nummer van de Heideroosjes gejat hebben. Zelf heb ik er geen idee van, maar op YouTube is een filmpje gezet . Zou het gejat zijn ??

Ze zou in ieder geval niet de eerste zijn hoor =O. Mijn vader en ik merkte in Barcelona een Spaans groepje op die heel goed muziek kon maken. Maar waarschijnlijk had de meerderheid niet door, dat de nummers van het Rozenberger Trio kwamen. Heel slim natuurlijk, haast niemand in het buitenland is bekend met Nederlandse nummers. En Nederland weet dat ook weer, want Jeroen van der Boom bijvoorbeeld, die heeft van een Spaanse zanger een nummer "gejat". Ken je het nummer "Jij bent zo"??
Check maar effe de Spaanse versie ^^ :


Nomaals mijn vraag =P. Heeft Lady Gaga het nummer gestolen van de Heideroosjes?? En welke vind je beter : Jij bent zo of Silencio ??
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten