Today it was hot hot hot!

Zo heerlijk zomervakantie! Zeker voor mij. Ik heb natuurlijk al een tijdje zomervakantie (wat mij prima bevalt) en het was vandaag echt een superdag! In de ochtend (na mijn examenfeest bij Dennis) ben ik in de tuin gaan liggen ^^!

Later zijn we naar het strand in het plaatsje Monster gegaan. Leuk strand en bloedheet. Alleen honderden lieveheersbeestjes! Ik overdrijf niet. Het waren er zoveel. Soms lagen er drie tegelijk op je handdoek. Verder hebben we gewoon lekker patat gegeten met mayo, pindasaus en uitjes =D! Ik heb al een aardig kleurtje gekregen, maar ik kan nog veel bruiner, dus ben nog lang niet uitgezond!

Toen we rond 7 uur thuis kwamen en ik merkte dat het nog warm was in de tuin ben ik effe gaan kijken naar de temperatuur. Wow, ik wist dat het in onze tuin altijd al warmer was dan bij andere en ik had ook wel een hogere temperatuur verwacht dan normaal, maar 44°!
Best wel veel dus! Morgen blijft het nog één dag sunny geloof ik. Morgen avond hoorde ik onweer, hagelstenen en harde windstoten. Ach het zij zo dan.

xxx Katy, die jullie een fijne zomervakantie toewenst ^^!

Reacties

Populaire berichten