Protesten in Catalunya inclusief heftige filmpjes!

 Je hoort tegenwoordig veel over protesten / stakingen in Libië, Tunesië enz. Maar in Spanje was dat ook. Wel een andere reden.
Die politie slaat er trouwens hard op los. Ik heb daar dan zelf geen filmpjes van gemaakt, maar ik heb wel een paar filmpjes gevonden op internet :
Moet je je voorstellen, dat je als toerist daar tussen gedrukt word en dat die politie jouw zo hard zou slaan. Want we liepen er wel tussen! Maar er is met ons niks gebeurd. We zagen later op het nieuws nog wat meer over dit protest, maar ja alles was Spaans.
We kwamen toevallig bij dit protest terecht, want ik had hoofdpijn en wilde naar Barceló Raval terug. Ineens zag ik dit. Zo'n protest heb ik natuurlijk nog nooit meegemaakt. Ik denk, dat Nederland dat niet echt durft. Oké, wij hebben de R.E.T. staking xD. Maar dat is natuurlijk niets vergeleken dit.

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten