SIRE - Aardige mensen

Een paar dagen geleden werd er aan de deur gebeld. Wij zagen toen niet wie het was en mijn zusje en moeder durfde niet open te doen, omdat er een vreemde voor de deur stond. Dus mijn vader kijken en verwachtte het ergste. Bleek er gewoon een vrouw uit de buurt te staan, die mij wilde feliciteren met mijn diploma xD! Mijn vader was er helemaal verbaasd over. Hij had niet verwacht dat er mensen uit de buurt iets kwamen brengen. Meestal verwacht je ook niet dat iemand iets aardigs voor je doet, dus het kwam als een verrassing. Wel een hele leuke natuurlijk =D!

Mijn vader dacht wel gelijk aan een reclame die opzich overeenkomt met deze gebeurtenis. Misschien ken je het al (reclame van SIRE). Het is in ieder geval een best grappige reclame en die ook best de werkelijkheid weergeeft hahaha xD.
Maar ik ben heel blij met het cadeau ^^! Kan iemand zich trouwens nog die oude reclame herinneren met rapper Ali B en de Celebrations ??
Hahahaha zo leuk die oude reclame´s xD. Ik was vroeger best wel fan van Ali B. Dat nummer Leipe mocro flavour vond ik zo leuk =P!

Hebben jullie ooit zoiets als bij de reclame van SIRE meegemaakt ?? Tell Me ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten