Schuilen bij het W Barcelona hotel

Toen het hard begon te regenen en we eigenlijk eerst naar ons eigen hotel wilde, hadden we gelukkig een ander hotel gevonden om te schuilen. Het W Barcelona hotel. Het is net als Barceló Ravel, alleen dan groter en de ligging is bij het strand in plaats van in de stad. Ging ik dus toch nog het mooie Dubai achtige hotel bezoeken ^^. En het was het zeker waard! Het hotel had ook een beetje het design achtige. Het was daar binnen super mooi.
Er zit best wel veel detail in dit hotel en dat is iets wat ik wel leuk vind ^^! Ik merk ook dat ik er veel meer op let dan mijn vader trouwens. Hij had het patroon op de muur niet door. Pas toen ik op mijn foto inzoomde merkte hij dat er een patroon op zat xD. Niet dat het klein is hoor. Het is heel duidelijk te zien. Daar heb je geen camera voor nodig. Vaders... geen idee maar ze zien het niet lijkt het hahaha xD.
En net als in Barceló Raval hebben ze hier ook iets moois van de lift gemaakt ^^. Hahaha Glitter&Glamour daar ^^.
Op de foto hierboven zie je de kamer waar je rustig kan zitten en je kan daar eventueel een tequila of een andere cocktail bestellen. Toen ik op de kaart keek waren het naar mijn idee allemaal cocktails. Ik heb een cola of zo niet op de lijst zien staan xD.
Merendeels zie je daar mensen in pak met een stropdas. Ik denk, dat er gewoon veel mensen zijn die daar hun zaken bespreken. Nou,  prachtig hotel toch om je zaken af te handelen hahaha ^^.
Mijn vader was zo te zien wel blij. Maar ja, je kan denk ik geen betere plek hebben om te schuilen voor de regen toch ^^??
Deze foto hierboven had ik in het begin gemaakt toen de regen nog maar net begon. Ik zag die bloemen en alles en ik moest er gewoon een foto van maken ^^! Ik vind het hotel echt mooi <3!
Later werd de regen steeds heftiger en kwam er ook een beetje onweer. Voornamelijk was het regen en dat duurde dan een tijdje.
Ik denk, dat die man op deze foto nog geluk had met een afdakje, want er was echt veel regen zoals je wel kunt zien.

Ik vind ondanks dat het veel geregend had, het weer toch mooi om naar te kijken. Regen heeft altijd wel iets vind ik ^^.

Liefs Katy ^^

Reacties

Populaire berichten