Sagrada Familia!

Yeah, eindelijk het beroemde gebouw van Gaudi gezien ^^! Het is zoals je kan zien een mooi gebouw. Let wel op dat als je het gebouw in wilt er een lange rij is en je ervoor moet betalen, terwijl het er binnen nog niet af is! Je moet dus zelf beslissen of je het het wachten waard vind =O.

Het gebouw is in ieder geval super mooi om te zien en er is een leuk parkje ^^.
Ook zie je wel zwervers in Barcelona en dus ook bij de toeristische plekjes. Het viel mijn vader en mij erg op dat het verschil tussen arm en rijk best groot is.
Er zijn zoals ik dus al zei nog veel dingen niet af en dat kan je op het plaatje hieronder dus zien. Maar ik vind de torens wel leuk gedaan ^^. Al die kleurtjes =D! Hahaha, eerst zei ik tegen me vader dat het paaseieren waren xD. Maar volgens mij moet het fruit voorstellen =P.
Best wel grappig om je te bedenken dat Gaudi dit allemaal op papier heeft uitgetekend haha ^^. Serieus, al die details! Ik vind het best knap!
 Verder zagen we nog een mini Sagrada Familia ^^ :
En was er achter de Sagrada Familia nog een tuin. Het ziet er leuk uit, maar die tuin vonden we niet zo interessant. Leuk voor een foto, dat dan weer wel hahaha ^^.
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Haaai!

    das echt een mooie plek!
    ben der geweest, was echt geweldig!

    ik ben blij dat je mijn blog leuk vind!
    en het maakt niet uit van de reacties hoor :3
    als ik ze mar kan lezen ben ik blij :O

    ik heb nog nooit een tatoe aangebracht :P
    Je hebt echt een mooie blog!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts