Papadag =D

Jaja, vandaag was het Papadag, oké Vaderdag xD. Maar toch ^^. Pfff, ik en mijn vriendin Melissa moesten in het dorp heel wat winkels doorzoeken naar een cadeau. Het was niet makkelijk. Veel winkels leken niet eens bezig te zijn met Vaderdag! Die vrijdag hadden we dan ook niks gevonden.

Uiteindelijk waren ik en mijn zusje naar ons winkelcentrum gegaan en hebben we toch wat gevonden ^^. Ik had al zo'n vermoeden, dat ik daar wel wat zou vinden. Er is daar namelijk een klein snoep - souvenir winkeltje. Daar vinden mijn zusje en ik altijd wel wat ^^!

Toen hebben we dit beeldje (Zie foto xD) gekocht en zo'n lintje die je om moet doen, met de tekst : The Boss erop. Mijn moeder zegt namelijk altijd als mijn vader thuis is : "Aaah daar is de baas" xD.  Anyways het paste wel bij mijn vader hahaha xD.

Mijn zusje en ik hebben ook nog aardbeien gekocht en die met chocoladesaus bedekt =D. Zo lekker hé! Maar daar heb ik geen foto's van xD.

Was jullie Vaderdag nog leuk ^^ ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ahw wat een leuk cadeautje! :D.

    Mijn vaderdag was normaal zoals altijd xD. Niks speciaals!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten