Op zoek naar het strand.

7 juni 2011.

We zijn toen op zoek gegaan naar het strand. Je hebt in Barcelona een strand dat helemaal doorloopt en er zitten daar verschillende stranden. Wij gingen eerst op zoek naar Platja De La Barceloneta. Het is veel leuker om dat lopend te doen met enkel en alleen een kaart. Je zie dan veel meer van Barcelona zelf! Ik heb mensen in een toeristenbus gezien en die toeristen maakte om de seconde foto's. Heel leuk, maar de meerderheid van je foto's zal niet lukken en je ziet dan gewoon veel minder. Het is ook avontuurlijker om zelf op zoek te gaan.

Hierboven ziet u trouwens nog een plaatje van de straat Rambla del Raval ^^! Ons hotel zit in diezelfde straat trouwens :
Ziet er leuk uit toch ^^!
En die dag vonden we weer een beeld van een dier. In een van mijn vorige blogs liet ik een foto zien van een paard op het vliegveld, maar in deze straat hebben ze dus een kat gekozen. Weer iets onbegrijpelijks waar ik geen antwoord op kan geven. Ik weet namelijk echt niet waarom ze hiervoor hebben gekozen. Maar leuk vond ik het wel ^^!

Uiteindelijk kwamen we bij een rotonde uit waar je ook weer veel gebouwen kon zien en aparte planten die ik zelf niet ken in Nederland. Wat mij opviel is dat ze er veel met kunst hebben gedaan. In Rotterdam zie ik dat zelf niet zoveel als hier.
Ik denk dat het gebouw hierboven een museum is. Als ik terug kijk op de kaart staat er in ieder geval iets over. Maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen, want ik ben daar niet in geweest. Mooi vind ik het er wel uitzien dus vandaar deze foto ^^.

En ik had  nog een foto gemaakt van de bomen en de graffiti. Ik vond de bomen wel apart, omdat ze aan de onderkant dik zijn en bovenin ineens heel dun. Verder heb ik de foto ook genomen vanwege de graffiti hahaha ^^. Ik vind dat mooi. Soms dan. Er moet wel iets specials van gemaakt zijn. Gewoon een tekst met zwarte letters vind ik niks aan. In ieder geval begrijpt mijn vader niet waarom ik graffiti leuk vind xD.

Een paar jaar terug zag ik een graffiti werk met de tekst : She's the bomb en toen hadden ze de van de o een bom gemaakt. Kijk dat vind ik dan leuk ^^. Omdat er dan creatief bij na is gedacht ^^. Ik houd gewoon van dat soort dingen.
xxx Katy 
p.s. ik zal later bloggen over de haven die we zijn tegen gekomen en het strand ^^! 

Reacties

Populaire posts