Na jaren hard leren!

Haii <3,

Ik heb het al zolang gewild en eindelijk is het mij dan toch gelukt! Veel mensen geloofden er niet in, maar mijn familie en wat vrienden wel =]. Eindelijk is het me dan gelukt =D. Ik mag naar de havo!!! Voor sommige mensen is het misschien raar dat ik hier tevreden mee ben, maar voor mij als mavo leerling is dit super! Ik wilde dit altijd al ^^! En ik heb er veel voor geleerd. En het was soms ook gewoon stressen, maar ik blijk zonder aarzeling, dus door te zijn naar de havo!

Nederlands                               7
Engelse taal                              8
Maatschappijleer                    8
Franse taal                               8
Economie                                  6
Duitse taal                                7
Geschiedenis en staatsinrichting 7
Wiskunde                                 6

Dus gewoon genoeg voor de havo ^^. Volgend jaar zal ik wiskunde en economie laten vallen, omdat ik die vakken voor de havo denk ik te moeilijk ga vinden.

Maar ik ben ook blij met die 7 voor Duits. Ik dacht, dat ik het heel slecht gemaakt had. Ik heb namelijk de antwoorden op examenblad.nl bekeken en toen kwam ik laag uit. Dus ik dacht dat ik een onvoldoende had. En na ja, door alle stress kwam dat dus uit op een huilbui. Uiteindelijk heb ik een 7, dus YEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAHHHH! Eindelijk klaar. Geen herkansing of iets, echt ik ben gewoon klaar en ga volgend jaar de havo doen ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten