La Rambla.

Onderweg naar huis zijn we nog naar La Rambla geweest. Dat is een straat waar je kan winkelen, maar vooral ook straatartiesten kan zien. Wie die vrouw op de eerste foto is ?? Geen idee! Toen ik de foto maakte zag ik haar nog niet o.O!
Er werden ook dieren verkocht. Wat ik heel raar en ook best wel zielig vond. Omdat ze allemaal in die kooitjes zaten. Maar welke toerist neemt er nou een eend mee het vliegtuig in ??
Ook kon je een schildpad kopen. Dat zijn toch wel de dingen die ik juist niet verwacht. Want net als die eenden. Wie koopt er nou een schilpad op vakantie ??
\De gebouwen vond ik trouwens wel leuk. Hahaha die parapluutjes ^^.
Ik vind, in ieder geval al die details bij gebouwen wel leuk ^^. Al doet die draak me meer aan Azië denken dan aan Spanje. Net als die paraplu's met die waaier. Ik denk dat, dat onderdeel is van een Aziatisch restaurant.

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten